Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Καλώς ήρθατε στον Πολύχρωμο Κόσμο μου!


Καλωσήρθατε στον Πολύχρωμο Κόσμο μου!
(Σσσς! το ξέρω πως το μοτίβο είναι μαύρο)

Λοιπόν: καλά μου παιδιά. Καλωσήρθατε στον μικρό μου ιστότοπο -ερμ, ιστολόγιο, ήθελα να πω- μέσω του οποίου θα σας ενημερώνω για διάφορα μικροπράγματα με τα οποία ασχολούμαι.
Βασικά για να μην κοροϊδευόμαστε, αυτά θα είναι ανήκουν συνήθως σε μία από τις παρακάτω κατηγορίες.
Manga/anime, video games, μουσική, κινηματογράφος, λογοτεχνία, τέχνη

Τώρα αν αναρωτιέστε τι στο καλό έχω να πω εγώ για όλα αυτά και γιατί να θέλετε να τα διαβάσετε... δεν έχω να σας δώσω μια καλή απάντηση πέρα του "περιμένετε και θα δείτε". Πάντως η ιστορία μου στο χώρο μετράει τουλάχιστον μια δεκαετία στον κάθε τομέα οπότε... κάτι θα ξέρω κι εγώ.

Όσο για 'μένα. Εγώ είμαι εικοσιδύο ετών, (πιθανώς μισότρελη), φοιτήτρια της σχολής Καλών Τεχνών, ιντερνετόφιλη και πολλά άλλα πράγματα που το πιο πιθανό είναι να σας ενδιαφέρουν από λίγο έως καθόλου (οπότε να μην σας ζαλίζω).

Αυτά γι' αρχή.
Αναμείνατε στο ακουστικό σας.

Σόεν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου